Onsdag

Igår hade jag skrivit ett ett långt mobilinlägg, men så gick det inte att ladda upp det så allt försvann. I såna lägen hatar man alla tekniska prylar.

Så var det mitt i veckan igen då. Eller lillördag som det oxå kallas.. Träningen igår gick finfint. Ett par nya övningar testades.

Ska ha redovisning i eftermiddag så jag gick upp i tid och läste eftersom jag inte hann läsa något igår... Känns som om jag kan det nu iaf. Var rätt mycket självklarheter.. Avbokade mitt spinningpass jag skulle gått på ikväll. Känner att det blir stressigt eftersom jag har en redovisning i morgon oxå. Kanske drar ett varv i spåret istället. Fredrik har sagt hela vintern att han ska börja springa i mars så jag får la se om jag kan få med honom ut kanske ;). Annars kanske det kan bli ett par hål på golfbanan om vädret håller i sig.

Ska se om jag hittar nån frukost nu. Kanske ska koka mig ett ägg och göra lite havregrynsgröt. Det vore gott :)                         
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback