Lördag

Hej på er!!

Igår kväll hängde jag med pia,. .. Vi käka, tjöta, drack lite vin o sen gick vi faktiskt ut.. väldigt oplanerat men kul.. Eller ute var det inte så kul, men vi hade riktigt trevligt innan.. På stadt fredagar känner man sig som en pensionär o jag har nog med åldersnoja för tillfället. :) Stack till stures istället. Där var det lite roligare :)

Snart ska jag fram till stan o bränna pengar. Tänkte köpa en rutig klänning/tunica.. Kan inte bestämma mig om jag vill ha svart/vit eller Rosa/röd bara... Vad tycker ni??? Om det blir nån så kan jag fota den sen ;).
Blir även en frukost på stan.. ska bli gott :)

Nu ska jag duscha av mig o fixa mig redo för att möta Lidköping City!!! haha

Heja Christer ikväll... :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback