Hemma o proppmätt

Nu har jag kommit hem från mormor... Var mysigt. Käka lite.. fick avocado med räkröra först, sen lasagne o till efterrätt en rabarberpaj med glass.. Sen fick vi även fika med lite olika kakor.. haha så nu är jag totalt proppmätt.

Mormors o hennes sambo bor i ett område av 50+ lägenheter.. Dom är väldigt fina också finns det bastu, bubbelbad m.m i området... Så berättade mormors sambo Nisse om en gubbe som bodde i grannhuset..
" Ja, han gick alltid barfota från sitt hus till huset med poolen.. Men nu är han död.. Fast jag antar att det inte var för att han var barfota som han dog, utan det var nog av ålderdom" hahaha.. sååå härligt sagt.. Ofta man dör för att man är barfota :)

Vi spelade även lite kort.. 25 öres poker.. haha.. mormor vann.. TUR för hon är lite tävlingsmänniska.. Hon sa till Nisse " du var då en baddare på att förlora"..

image48

Ska snart sova. I morgon ska jag till skolan o ha en redovisning i psykiatri... Den kan gå precis hur som helst.. Är såå förkyld så jag skulle gärna va hemma istället men jag har inte så mycket annat val än att gå..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback