Hemma igen

Nu har jag kommit hem från grebbestad. Var en bra helg. Gjorde inte mycket alls. Hade tänkt o springa en bra runda i fredags.. Men snöstormen gjorde att jag lät bli.. Satta mest inne hela fredagen o gjorde inte mycket.. Var bara inne i Tanum o handlade lite. I lördags kom farsan o anita. Trevligt. Blev påskmiddag hos farbror med familj. Lite öl, snaps, vin m.m. men i det stora hela rätt lugnt. Var tillbaka i stugan vid 23 typ o alla var helt slut o slockna direkt.. Åkte hem vid 11 idag typ.. Stack iväg till råda o sprang 5an så fort jag kom hem. Var inget vidare o springa. Var glashalt på sina ställen o jag aom inte har nån topp kondition borde bara behöva koncentrera mig på att andas o inte på att se till o inte halka ;) Träffa för övrigt styvbrorsan i spåret, fast han sprang milen hmpf...

Ska strax iväg till mormor för lite middag.. Mina syskon med familjer ska oxå dit så det blir nog trevligt..  Ska nog träffa hanna en sv'äng ikväll om jag inte kommer hem för sent.. Ledig i morgon.. Sen börjar den spännande praktiken på kirurgen heheh..´Min farbror är läkare o han skulle kika förbi "min" avdelning o ta bort nån tarm i veckan.. .

Näe.. Måste mejka mig nu ;)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback