Hemkommen

Nu har jag kommit hem från första dagen på praktiken.. Fick ha en kompis mamma som handledare idag.. Det var kul. Dagen gick bra.. Jag kan säga att det verkar vara väldigt mycket mer o göra på äldreboenden än sjukhuset.. Fast då har jag iofs inte varit på sjukhuset nån morgon än...Det kanske är mycket där då oxå.. Verkar dessutom vara mycket mer pappersarbete på sjukhuset... Men jag får väl återkomma mer om det i morgon när jag gjort mer än en halvdag :)

Nu tänkte jag se om jag hittar några gossip girl avsnitt på internet... Träningen var tydligen inställd ikväll så då kommer jag ju kunna se på det.. Men har missat ett par avsnitt så jag får försöka se dem först.

Ska även kolla
http://www.laredoute.se/ om dom har dom vita converse skorna. Fick nämligen en 30% rabatt kupong på posten idag så det kanske kan löna sig att handla dom där då :)

Zooma

Jaja.. vi hörs sen.. återkommer om det blir nån nätshopping :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback