hatar blogg.se och kinder-leksaker

Har försökt lägga in inlägg hela eftermiddagen. Skrev även ett långt förut, men blogg. se har för ovanlighetens *not* skull trasslat.. Åhh borde byta till blogspot eller nåt..  Satt o försökte få ihop en kinder leksak förut, men eftersom jag är totalt tekniskt obegåvad så gick det inget vidare. Fick inte ihop en enda bit hmpf..

Har vart o fikat med sarah i eftermiddags.. Var trevligt. Käkade en snickerskaka o drack en kaffe.. Jag gillar inte latte o sån där annan skit som alla dricker.. Ska jag ha kaffe så ska det va vanligt svart... Kalla mig pensionär ;)

Håller på o fixar lite mar nu... Blir kycklinggryta o ris... perfekt.. Ska kika fotboll sen tror jag.

Förresten så gick jobbet fint.

Nästa helg ska jag sitta i seket på juniorernas DM... Det som man själv har vunnit en gång i tiden :) Och dessutom kommit med i All star team hihihi..

Hörs sen

XOXO

Kommentarer
Postat av: Helena

Heja Hanna - byt till blogspot ;P haha. Slipper man fylla i en shittig kod så fort man vill skriva ett inlägg till dig ;) hur är läget annars?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback