Härliga fredag

Vaknade klockan 8 idag av att solen lyste in genom fönstret. Läste igenom NLT började sedan läsa "i taket lyser stjärnorna" som ska redovisas i skolan på måndag. Har hunnit läsa drygt 100 sidor nu... Det är en ungdomsbok typ så texten är sådär härligt stor :) Nu har jag slängt i mig en macka o lite yoghurt. Tänkte läsa en kvart till nu eller nåt, men eftersom jag ska träna kl 11.30 så var det bättre att gå upp o käka nu.

Efter träningen ska jag hjälpa brorsan lite med ungarna.. han var tvungen att köpa en födelsedagspresent till sin fru. Antingen följer jag med till stan (jag måste oxå köpa nåt ju), eller så får han lämna in dem här innan han åker..

Kanske ska träffa christine en stund sen.. Hon kommer hem från uppsala idag o ska va kvar till söndag.

Ikväll ska jag vara hemma. Vi ska käka inbakad fläskfilé. Det ska bli riktigt gott :) Match i morgon kl 12... den sista för säsongen :( Den sista för vårt lag eftersom typ alla ska gå till skara nästa säsong.. Riktigt tråkigt :(

jaja hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback