Guten morgon

Hej på er!

Idag var jag uppe med tuppen. Nästan iaf. Klockan ringde kl 8 jag gick genast upp. Brorsan berättade för övrigt att han trodde att hans dotter 2 år hade en livsuppgift. Att väcka tuppen så att alla andra kunde vakna av den.. Bra va?
Har läst nu i typ 2 timmar.. Jag brukar älska psykiatri men 6 kapitel känns lite väääl mycket.. Ska börja läsa " I taket lyser stjärnorna" ikväll. Den ska vara klar att redovisa på måndag. Hmm inte bra..
Känner att min ordkunskap hamnat på is denna veckan men det provet ska inte göras förrän i slutet av april så jag har ett tag på mig.



Annars händer inte mycket ikväll. Får se om det kanske kan bli en tur till badhuset. Men troligen inte ;).

Nu ska jag käka lite frukost.. Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback