God afton

Kom nyss hem från brorsan, där jag vart barnvakt. Vi lekte med Bratz dockorna (oj vad jag är ledsen att dom inte fanns när jag var liten, dom är såå coola :). Vi byggde även en koja under ett bord... Jag trodde jag skulle slippa gå in i den,,, men ICKE!!!  Dom skulle promt ha in sin smidiga faster i kojan.. Faster fastna tyvärr o blev typ liggande i kojan.. men men,, vad gör man inte...

Fick även lite kvällsmat.. det var gött. Har tråkigt nu.. Inget o göra.. O vill inte ge mig ut i ovädret.. Hata snö

XOXO

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du, KÄFTEN!! Innan sommaren är över ska du haft på dej ett par foppatofflor mer än 10 minuter.. Om det så ska bli när du sover och jag ska filma hela händelseförloppet när jag tar mig in i er lägenhet och trycker på dem.. Eller om jag ska offra mina sista slantar för att köpa mycket dyr men ack så effektiv sprit att alkoholisera dig med! :D MOHAHAHHHAAAAAAAAAHHHHAA! (*puss*)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback