förlust...

Blev stryk med 7-2 i matchen... Lite orättvist resultat för vi var typ lika bra... Spelade back idag.. Är forward i vanliga fall så det var spännande.. Men det gick okej.. Bjöd dom på ett mål gjorde jag när jag skulle rensa bort bollen men istället passar rakt ut till en motståndare som får öppet mål... Mycket klantigt av mig... men men.. Fick täcka mycket skott så har flera fina "bollmärken" på kroppen,. haha...

Ska iväg på fest vid 19 tiden hos andreas.. Blir kul.. Kul att catrin ska va med oxå.. Har inte träffat henne sen nyår... Som det känns nu så blir det stures krog istället för harrys, men jag känner mig själv lite för väl och vet att efter lite dryck kan man hitta mig rådansandes på harrys schlager golv ändå hahah..

Still me still now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback