Ett varv i spåret kanske :)

Hallo o god morgon!!

Sov lite dåligt inatt så vaknade därför rätt sent.. Men har hunnit med att lära mig lite ord nu på morgonen iaf.. Kommer låta väldigt allmänbildad när jag lärt mig så mycket nya ord ;). Är i valet o kvalet om jag ska ge mig ut o springa ett varv i spåret... Har träning ikväll så på ett sätt kanske det är dumt att slita på knäna innan, men samtidigt är det gött o komma ut i det fina vädret.. Kan ju iofs gå men det är jag inte sugen på... Hmm får fundera lite till.. Har annars rätt o va lat för jag har träning ikväll o har bokat in ett spinningpass i morgon och ett spinning/corepass på fredag.. jaja får la fundera lite till :)



Annars händer inget idag.. Har gjort konstaterandet att jag har redovisning onsdag o torsdag så plugga kan ju vara ett toppen alternativ kanske

Still me still now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback