En lista

Lista!

1. När gick du upp idag?
Runt 9 kanske

2. Diamanter eller pärlor?
Diamonds are a girls best friend :)

3. Senaste filmen du såg på bio
Var på ARN i december

4. Favorit-TV- program?
OC och Gossip girl

5. Vad åt du till frukost?
Idag fick jag ingen frukost

6. Vad är ditt andranamn?
Hmmm Birgitta

7. Din favoritmat?
Inbakad fläskfilé, räkor, hummer m.m.

8. Vilken mat gillar du inte?
Jag äter inte ärtsoppa och inte blodpudding..

9. Favoritchips?
Sourcream eller dill

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Hmmm daugava med winnerbäck

11. Vilken bil kör du?
Jag kör en BMW 316

12. Favoritmacka?
En asgod varm macka som finns på rådhuscafeét

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Folk som är otrevliga av naturen...

14. Vilka är dina favoritkläder?
Kjol o klänning o sånt :)

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Cuba eller brisbane..

16. Favoritklädmärke?
Oj vad svårt.. Har nog inget så speciellt.. blandar väldigt..

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Drar mig gärna tillbaka i stugan i grebbestad.. Eller Thailand duger oxå

18. Favorittid på dagen?
Hmm beror på läget..Är jag ledig dagen efter så är typ 21 bästa tiden..

19. Var är du född?
På Lidköpings BB

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll. Helst Djurgården.

21. Coca Cola eller Pepsi?
Pepsi

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll.

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
NattUGGLA

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr om jag har en pistol mot halsen...

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Inget jag vill berätta.

26. Vad ville du bli när du var liten?
Journalist. Men sen ville jag bli polis och det vill jag än. Var lite inne på sjökapten ett tag oxå, men kom inte in på den utbildningen då och tur var väl det.. för inte fan vill jag va sjökapten.

27. Bästa barndomsminnet?
Alla åren i Spanien. Och allt kul som hände på idyllen majåker där jag växte upp.

28. Varit i Afrika ?
Nja det skulle jag inte vilja påstå.. Har vart på Teneriffa som iofs tillhör afrika, men jag skulle inte säga att jag vart i afrika

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej, men vad kul det vore.

30. Varit med om en bilolycka?
Ja. På autobahn år 1990.. Alla till sjukhus, bilen brann upp.. Sen blev vi påkörda i sälen men det var inget allvarligt.

31. Favoritdag i veckan?
Fredag oftast, men om jag ska jobba helg så är det nån annan.

32. Favoritrestaurant?
Åhh alla som ligger i området sibirien i sthlm. Finns massa bra där.

33. Favoritblommor?
ROSOR

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
MAX eller tullfritt norra vid roslagstullsbacken i sthlm.

35. Äger du en cykel?
Ja..En gul, snabb racer "tant" cykel, köpt på blocket :)

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Handlar inte å kredit. Jag är jävligt förståndig... Men skulle kunna lägga en förmögenhet i guccibutik.

37. Läggdags?
23-24.. Lördag 03

38. Senaste personen du delade en middag med?
Fredrik.. Mc donalds mat framför tvn igår

39. Vad lyssnar du till just nu?
Winnerbäck (vilken skräll *not*)

40. Favorit färg
Blårandigt (djurgården), svart och rött.

41. Hur många tatueringar har du?
Vill inte ha nån tauering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback