En lista

Vilka är ditt favoritpar skor? Hmm mina guldiga pumadojjer

Vad gör du? Väntar på att klockan ska bli 19 så nåt vettigt börjar på tvn o gör denna lista i brist på annat

När drack du sprit senast? Det gjorde jag i lördags hos min bror

Har du lugg? Snelugg

Fest eller slacking? Fest säger jag då..

Gillar du sport? Ja verkligen.. spelar innebandy... O golf fast om det är sport eller inte kan ju diskuteras.

Vill du ha barn? Absolut.. 2 stycken

Vilka språk kan du? Jag är king på svenska :). osså snackar jag helt okej engelska, kan något lite tyska o ännu mindra spanska.. osså lite teckenspråk..

Borde man röka på pubar?
Näe det borde man inte

Är du stolt över ditt liv? Olika från dag till dag

Vilken låt lyssnade du på senast?
Hmm det var vår för hjärter dam, av winnerbäck

Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? Bangkok

Har du ngt djur?Usch NEJ. jag gillar inte djur

Har du ngr trummor?
Näe det har jag inte. Men kan trumma lite faktiskt

Tittar du mkt på tv? Jo endel. speciellt på eftermiddagrna

Har du varit med i lokaltidningen? Haha massvis med gånger när jag var liten. Pappa jobbar på tidning o när jag var liten så fick jag vara med varje gång dom behövde nån bild på ett barn i tidningen typ :) Har vart med efter nån innebandymatch o så oxå..

Vad kostar det du har på dig? Lyle´n  scott tröja o mjukisbyxor.. 1500 kanske.

Vilken färg har dina väggar? I vilket rum.. De flesta är vita men i det nytapetserade rummet är det brunrandigt typ.

Vad gör du när du inte kan sova? Ser på segemyhr, svensson svensson eller rena rama rolf

Har du duschat idag? Japp men håret tvättade jag igårkväll

Vad gör du om ett år? Om det blir som jag hoppas så läser jag på polishögskolan på distans här i lidköping. Annars jobbar jag nog som undersköterska.

Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma? Blegar la över det om jag köper tidningen. Vet ej om det stämmer för jag kommer aldrig ihåg vad det står.

Brukar du svära mkt? Näe inte direkt. Är uppfostrad i ett hem där man inte svor.. Men ibland dyker det upp nåt när jag missar mål på innebandyplan eller så.

Bästa fikat? Kaffe och rådhusets grillade chiabatta.

Det dyraste du äger? Oj ingen aning.. bilen ..fast den äger ju fredrik.

Favoritpålägg? Skinka

Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Svarta mjukisbyxor som det står 32 på. (mitt nummer när jag var målvakt)

Vad lyssnar du på just nu? Bolibompa står på

Vad åt du senast? En påse påskägg

Hårfärg? Brunt

Favoritmånad? JULI

Favoritdag? Fredag

Choklad eller vanilj? Vanilj

Vad har du för färg på tandborsten? Åhh jag har världens finaste.. den är röd/genomskilnig och i det genomskinliga ser man blommor som oxå är röda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback