En dag kvar

God eftermiddag!! :)

En dag kvar på jobbet innan det blir långhelg. Bär iväg till Grebbestad vid 15 tiden i morgon. Ska bli gött o komma hemifrån lite.

Jag ska strax träffa Hanna... Hon ville ha med mig som handlingssällskap.. :) Vi tänkte även kika lite kläder på nätet sen.. Efter som dollarn är så låg så borde man ju passa på att handla grejer från USA. Jag hittade ett par vita converse skor på
http://www.shoes.com/ och andra Hanna ville beställa grejs från http://www.forever21.com/ så vi får la se vad det blir.. Har ett par röda converse, men dom är jättegamla. Tror jag hade dem när jag var rebell o åkte till EU toppmötet i gbg... Haha.. det var tider. Mina politiska åsikter har ändrats endel sen dess.. Eller då hade jag nog egentligen inga åsikter, men det var rätt ballt o gå runt med röda converse o matchande palestina-sjal hahaha..   Jag är även lite sugen på ett par vita rebook freestyle..

VILKA GILLAR NI BÄST???

Zooma                                                      Reebok Women's Freestyle Hi Leather

Kommentarer
Postat av: Anonym

converse helt klart! snyggt t både jeans o allt typ=)

2008-03-19 @ 16:11:44
Postat av: Lans

Vita Rebook, de är snygga ;)

2008-03-20 @ 21:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback