Dagens

Dagens sysselsättning: Jobb 7-15.30, handlade med hanna, kollade kläder från USA, lagade mat till mig o min goa kompis johan :)
Dagens bästa: Att det bara är en jobbdag kvar sen e jag ledig
Dagens sämsta: Gå upp klockan 05:50
Dagens tv: Ingenting.. Sånt hinns inte med.
Dagens frukost: 2 mackor med kalkonkött på och en mugg yoghurt. (det nyttiga livet finns med mig på frukosten iaf)
Dagens lunch: Hade med mig makaroner o köttfärssås till jobbet
Dagens kvällsmat: Pyttipanna
Dagens godis: Inget idag heller??? Oj vad duktigt.. jo förresten. smakade lite av hannas.
Dagens låt: Min ringsignal som består av att Hilma 2 år sjunger lille gris.
Dagens klädsel: Svarta Cheap monday jeans, vit t shirt och en grå tunica
Dagens köp: mat
Dagens mys: Inget faktiskt.. träffa hanna då... var ju ett tag sen.
Dagens sjuka:Frisk
Dagens saknad: Converse dojjer :)
Dagens humör: Trött..
Dagens träning: Ingenting.. vill bli fri från förkylningen.. Tror jag ska ta med springkläder till grebbestad.
Dagens sötis:   guess who ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback