Dagens

Dagens sysselsättning: Bara lata mig
Dagens bästa: Att inte ha ett enda måste idag
Dagens sämsta: Att förkylningen inte är över så jag inte ska träna
Dagens tv: Ingenting..
Dagens frukost: Blev ingen frukost idag
Dagens lunch: Sen lunch på torngrillen på med big brow
Dagens kvällsmat: Åt så sen lunch så jag e inte hungrig. men får la ta en macka innan jag åker ner till träningen.
Dagens godis: Ingenting idag
Dagens låt: När jag spelade på gitarren förut var alla låtar bra.
Dagens klädsel: Lee jeans oh en koolaanna tröja
Dagens köp: mat
Dagens mys: Att bara vara hemma
Dagens sjuka: Inte så mycket sjuk förutom lite förkylning o hosta som borde släppa snart
Dagens saknad: Innebandyträning och golfväder
Dagens humör: toppen
Dagens träning: Inget så länge jag är sjuk
Dagens sötis: Alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevlig lista =)

2008-03-18 @ 21:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback