Dagens

Dagens sysselsättning: Redovisning om döden, pluggande av psykiatri och löpning i spåret
Dagens bästa: Att jag sprang så rackarns fort :).
Dagens sämsta: ÅHH allt jävla pluggande
Dagens tv: Gårdagens avsnitt av gossip och fråga olle.
Dagens frukost: Fiskbullar och ris. USCH
Dagens lunch: Köttfärspaj
Dagens kvällsmat: ---------
Dagens godis: 1 Flipper
Dagens låt: Amanda jensens låt.. vad den nu heter.
Dagens klädsel: Hmmm ett par lite baggy jeans och en svart top som jag fått av svärföräldrarna.
Dagens köp: Fan har ju inga pengar denna månaden så förhoppningsvis kommer jag inte ha nåt bra svar på denna frågan på ett tag ;)
Dagens mys: Att få på sig myskläder o sätta sig i soffan när man varit duktig o tränat.
Dagens sjuka: Min astma dyker upp när jag springer i kyla så jag hade lite svårt o andas förut, men det är väl inget allvarligt ;)
Dagens saknad: TID!!!! Skulle för tillfället behöva 10 dagar/vecka och 48 timmar/ dygn
Dagens humör: Humöret är bra, men känner mig stressad över flera saker.. Hoppas att det går över snart.. Det första går förhoppningsvis över ca kl 14 i morgon
Dagens träning: Sprang 2,3 kilometer.. O traskade till o från skolan
Dagens sötis: Lans (fjäskar för att hon ska stanna i klubben ) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback