bara massa pluggande

Redovisningen gick finemang. Sitter o pluggar nu igen till redovisningen vi ska ha i morgon i psykiatri.. Hmm hade jag kikat på det tidigare o insett av vi skulle läsa på sex kapitel så kanske jag hade börjat läsa ett par dagar tidigare.. Men men sånt är livet när man är lat...

Ska nog åka o simma ikväll. Avbókade mitt spinningpass för att det blev stressigt. Men sen ringde fredrik från jobbet o frågade om jag ville simma när han slutat jobbet, så jag tackade ja till det.. Nu ska jag äta en köttfärspaj med fullkornsbotten. Låter så nyttigt sen när jag kollade lite så såg jag att så var nog inte fallet ändå.. Well well. ska jag ändå simma sen så...



Nu plingade micron..

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback