Badat i vänersborg o sprungit halvmilen

Gårdagskvällen var riktigt trevlig.. Satt på stures o tjöta med folk.. Blev ett pitabröd på torngrillen efteråt.. Gött som skam :). Vid halv 9 i morse typ ringde brorsan o fråga om jag skulle med han ,hans fru o deras döttrar o bada på äventyrsbadet i vänersborg.. Var skitskoj.. Jag o carl hade vattenkrig i barnpoolen.. Fast det var han o annsofi som började jävlas med mig genom att dränka mig typ ;)..
Märtha 4 år sa iaf ett jävligt härligt citat.. :) Hon pratade om sig själv och sin lillasyster Hilma 2 år..
" Jag är väldigt modig o vågar göra mycket saker och Hilma, hon äter allt hon hittar " hahaha

Har vart uppe i råda nu och sprungit 5 km nu.. Gick rätt okej faktiskt.. Nu ska jag duscha... Hörs sen.
Ikväll är det partaj

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback