Arghhh

Kakorna blev inget för folk med dåliga tänder iaf... Stenhårda.. Antingen bakar jag för sällan eller så borde jag låta bli att göra det över huvudtaget.. Går ju faktiskt att köpa goda kakor :)

Kan annars berätta en lite rolig story om när jag bakade kola inför förra julen.. Funderade lite på hur jag skulle få kolorna att stelna fort och bra.. Gjorde ett konstaterande att kylskåpet var en bra plats.. Så jag ställde in den varma plåten.. Tyvärr så ställde jag det på glasskivan i kylen, vilket inte var en av min briljantaste ideér.. Efter en stund så small det till i köket o glasskivan hade gått i massvis med delar :) jaja man kan ju inte tänka på allt..

see ya

Kommentarer
Postat av: Jess

Due
juh bara sååå underbar!!!!=)
Köss

2008-03-06 @ 21:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback