alldeles för tidigt.

Är väldigt trött.. Jobbade till kl 21.30 igår. Kikade en gammal big brother dvd för att somna i någorlunda tid.. Nu ska jag strax iväg igen. Jobb 7-12.30 idag så jag ska inte gnälla. Bor 2 min från jobbet så det är perfekt att inte behöva gå för tidigt!

Tror att jag i princip tvingade en person, vars blogg jag läser dagligen och läsa min blogg.. Nu såg jag att jag blivit omnämnd i den bloggen, så jag får nog lägga in en kommentar så han hittar hit. Haha..

I eftermiddag ska jag kanske passa brorsans döttrar en stund. Då kan jag räkna med highlife. :) Ska oxå försöka få bilen inlämnad.. Punka på ett däck så reservhjulet är på. Då kan dom lika gärna få byta däcket (så man slipper bli smutsig om händerna haha), och samtidigt fixa bromsklossarna som behöver bytas o dessutom kolla varför den drar så mycket olja. Hmm bilskrot. köp aldrig BMW.

Måste sticka... Hörs i eftermiddag..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback