AAJ min hals

Det har vart mycket gnäll i min blogg på sistone o så kommer det förbli idag oxå.. Vaknade i natt o hade så fruktansvärt ont i halsen. Kunde inte svälja, inte sova.. Tog 2 alvedon men det hjälpte nada.. Har bara ont på höger sida konstigt nog, så när jag vill svälja så kan jag luta huvudet ganska mycket åt vänster så går det lite bättre.. ;). Gör även ont när jag hostar, gäspar m.m. USCH..kan jag inte få bli frisk nu...

Skjuter upp dagens redovisning till efter praktiken.. Orkar verkligen inte med det idag :(

Ikväll har jag tänkt träffa pia.. vi skulle se en film o käka kinamat, men nu får vi se hur halsen känns. Iofs så är ju inte det så jättejobbiga sysslor, men det är ju dumt o smitta henne oxå...

Jaja vi får se vad som sker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback