Smarta vi

Jag och Fredrik är nog båda, två av världens klantigaste, flummigaste människor.. Händer grejer heeela tiden.. Förut åkte vi ut o skulle tanka bilen, så vi slipper det i morgon bitti.. När vi åkt iväg en bit, (är ju inte ¨så jättelätt att varken hitta eller köra i prag) så kommer vi på att Hmmm bensinkortet ligger nog kvar på rummet. Ställer om GPSen o styr tillbaka till hotellet. När jag hämtat kortet så konstaterar vi att macken som ligger granne med hotellet hade funkat lika bra :) Åker dit istället.. Men att få upp tanklocket är tyvärr en omöjlighet... Då har la vi låst bilen o fattar inte alls varför det inte funkar.. hmm jaja.. Det löste sig det med tillslut.
 
Vi hade dessutom ett litet problem med rummet förut. När vi kom tillbaka från stan så funkade inte nyckekortet.. Jag springer raskt ner till receptionen o gnäller lite, varav tjejen berättar för mig på knacklig engelska att vi skulle ha checkat ut idag... ÖHHH NÄEEE.. I morgon säger jag på min toppengelska *not*. Berättar hur det ligger till o hon kikar o inser att det är dom som gjort fel...

Jaja.... Kul att det händer grejer iaf hahaha..

Hörs sen XOXO

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, det är nästan så man blir nervös här hemma!

Faaan hoppas ni har bättre väder än här. Det BLÅSER STORM! Verkligen storm!..

Aja!

Sköt om er och ha det så kul ikväll!

Vi ska sitta hemma hos Erik (tror jag) och dricka corona och käka pizza! :)

Puss

Postat av: Helena

Hej! Låter som ni har det bra iaf :) kul. Själv kom man hem från Turkiet i måndags och har haft det toppen. Åter till verkligheten... Hoppas ni får en underbar semester. Och när du kommer hem tycker jag vi tar en finfin afterwork eller liknande ;) Kramar från Helena

2008-06-11 @ 21:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback