Packar

Hej!
Sitter o käkar en macka med makrill i tomatsås på... Det är verkligen gott :) Håller annars på och packar för fullt.. Eller inte packar i väskorna, men lägger fram. Är fruktansvärt mycket som ska med. Eftersom vi bor på ett typ lägenhetshotell (sembo), så ska vi ha med egna lakan, handdukar o sånt. Dessutom tänkte vi laga endel mat, så då ska man kastrull, stekpanna m.m. (Det ska finnas där, men jag vill ha fräscha grejer hehe).  Märker likheten med min mamma när jag packar ner värmeljus och duk hahaha.


Mamma och jag för massa år sedan :)


Sen verkar bara "sverigegrejerna" ta upp en väska... 4 tshirts, en långärmad, gul-blå hårband, gult o blått nagellack, flagga m.m. m.m..



Här bor vi i Italien.. 12 pooler finns det inom hotellområdet. Och jag som inte gillar att bada i pool ;)

Ska åka till mormor om en stund.. Ta en fika o snacka lite skit.. Måste ju träffa henne innan jag ska åka bort i nästan 3 veckor.

Ikväll blir det lite vin o uteservering med några från klassen.. Fira att sommarlovet startat hihihi...

Ska duscha nu. hörs sen
XOXO

Kommentarer
Postat av: Carl Söderström

Hej

Det går att vinna EM-biljetter på aftonbladet.se. Varför inte göra ett försök?

2008-06-04 @ 17:11:15
Postat av: Hanna

Åh vilken fin bild på dej och mamma!



Love you! Du är bäst!

Púss o kram



ps: gör din bror reklam för aftonbladet.. mohahahahahahahhahahhahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback