I Prag!

Hej på er!

Skriver fortare än jag trodde. Vi har med oss en dator o på hotellet i prag, som vi stannar i tills på tisdag morgon har trådlöst internet! Åhh gud vad bra.. Resan igår var lång men gick finfint. De sista 15 milen var genom nån jäkla kringlig bergskedja.. Väldigt fint, men det gick väääldigt långsamt.. Inga längre stopp på vägen utan bara 5 min pausar för o kissa o byta förare typ.^Åt gjorde den som inte körde, i bilen hehe...

Nu ska vi när o kolla vad hotellet erbjuder för frukost.. Hörs sen

XOXO


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej gumman! Det låter inte fel! =) Vill också åka bort nu! Jag får nöja mig med att jag och Ida åker nånstans i veckan nu! Fast vi sover i bilen ;) Hahaha! Ja , det kan nog bli bra!

Hoppas ni har det jättegött och skönt! Prag är ju en underbar stad :)

Puss och kram!



Förresten, har pengarna hunnit komma in?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback