I natt bär det av

Hej! Har grejat hela dagen med packning, matlagning m.m.. Har inte vart en lugn stund, men hann iaf få lite god, grillad mat av Fredriks föräldrar.. Åker nu inatt/morgon bitti.. Ska duscha nu o fixa håret lite o sen lägga mig ett par timmar. Det kan gynna när jag ska köra bil massor i morgon. Får se vart vi hamnar i morgon kväll.. Kommer troligen inte orka hela vägen till Prag på en dag, men vi får se.. Annars kanske vi tar en övernattning i Berlin eller så..
Håller på o bränner ut massa skivor nu.. Såå trött på det.. Brände en ljudbok med 19skivor.. hmm kul.. Nu bränner jag musik.. Ska även fixa en fotbollsskiva sen..

Jag vet inte när vi hörs nästa gång, men kika gärna förbi här ibland för att se... Nåt lär jag skriva.. Sen är jag hemma den 26e igen...
HÖRS..
XOXO Gossip girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback