fotboll

Sitter o kikar Sverige- Ukraina nu. 0-0 än så länge.. Ingen jättekul match, men man kan väl inte vänta sig nåt annat i ett genrep där ingel vill riskera o bli skadad o så. Men men,, kul ändå.



Ska iväg till Fredriks föräldrar efter fotbollen och käka lite..

Det var för övrigt inte sååå trökigt o ligga på stranden förut. Blev typ 2 ½ timma. Har bränt mig lite vid bikinilinjerna typ, eftersom jag hade ny bikini idag. Men men, så går det när man inte smörjer in sig.. Lär la få göra det i Italien iaf eftersom vi lär ligga där nere hela dagarna då.. Bränner mig inte annars så lätt så jag brukar klara mig bra utan solskydd, men nu med alla risker o sånt som man hör varje dag så blir man ju lite orolig. Hmmm

Hade beslutat mig för o springa idag, men tiden räcker inte till... Får bli 4 ggr nästa vecka istället :)

Hörs sen
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback