Dagens

Denna dagens kommer på begäran från Jess.


Dagens sysselsättning: Göteborg med Jessie :)
Dagens bästa: En helmysig dag
Dagens sämsta: Att jag är katastrofalt dålig på att köra bil inne i göteborg. Höll på att bli överkörd av en spårvagn, fick en gubbe efter mig som hytte med näven och buss som tutade på mig.
Dagens tv: Gossip girl förstås.. O lite på jackass filmen
Dagens frukost: Macka med makrill i tomatsås på
Dagens lunch: Mc donalds kållered
Dagens kvällsmat: Mos med ketchup
Dagens godis: Vanilj milkshake
Dagens låt: Ingen speciell idag
Dagens klädsel: Svarta leggings, svart tunica och mina hawaiians.
Dagens köp:  Vit-blå randig långkjorta, 2 Hm toppar, sverige "träningsoverallsjacka" o lite ikeagrejs
Dagens mys: Heldag med Jess.. :) O glass med hanna
Dagens sjuka: Ont i fötter o knän efter heldag i flipflop
Dagens saknad: Mer pegar (fast iofs kom skatteåterbäringen idag)
Dagens humör: Toppen
Dagens träning: Oj vad jag har burit möbler...
Dagens sötis: Alla som jag känner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback