Ännu en solig dag

Hej!
I förmiddags var jag på stan o gjorde lite ärenden och träffade jessica en sväng.. Sen åkte vi till jessicas lägenhet o kikade lite. I morgon ska vi till ikea :). Jag har inga pengar att handla för. Alla min besparingar går åt till resan..

Nu har jag o Fredrik varit o tvättat bilen. Ack så vacker den blev :) Sen inhandlade vi även lite resgrejer.... Tänkte göra 2 pastasallader att ha med på vägen när vi åker.. Så vi köpte lite kyckling, bacon m.m. till dem.

Idag gjorde jag även ett KLIPP!!! Hittade en Sverigetröja i barnstorlek på stadium,,, för 24,50 :) Satt saom gjutet.. Dessutom fick jag ett par shorts med... Men där passade inte riktigt strl, 134/140, så dom kan Märtha få och växa i ... haha... Fick även köpt en ansiktsfärg på stadium. Så nu har jag 3 sverigetröjor, ansiktsfärg, skor o lite annat.. Vill även ha en stor flagga men det ska köpas senare i veckan.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback