vin-fredag :)

Hej på er!

Vaknade vid 9.30 av att det plingade på dörren.. Tänkte (önskade) att det bara var inbillning så jag ignorerade det.. Då ringde hemtelefonen.. Springer upp o svarar men kommer en sekund för sent så personen har lagt på.. Då plingar det återigen på dörren.. Slänger på mig lite kläder o går ner o öppnar... Vem står där om inte min farbror.. Hmm.. Han skulle till Grebbestad o skulle ta med farsans post.. hehe..Jaja det var ju skönt o vakna i tid :)

Idag har jag inget planerat på dagen. Ganska skönt faktiskt,, Får väl se om något dyker upp kanske.

Ikväll ska jag o pia käka lite o dricka lite vin, sen ska vi iväg till hennes kompis o köra lite singstar. Det blir skoj det...


"fin" bild på mig o älskade Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback