torsdag

Hej hej!!
Igår var jag hos mormor... Var jättetrevligt... 3 rätters+fika :).. inte dåligt alls....
Sen åkte jag förbi hos erik o det gänget o kikade lite film. Såg filmen utlämnad. Den var faktiskt bra, vilket tydligen var en skräll eftersom calle hade valt film.

Gick upp för en stund sen o har ätit lite frukost.. Hmm min leverpastej hade möglat och blivit snuskig.. USCH!! Tur jag hade skinka också.


Nu ska jag bege mig upp till råda för att springa en halvmil tänkte jag,, Dags att börja träna inför lidingölopp nu ju..Då ska jag springa en mil men det är dumt att vara överambitiös i början. hehe..

Annars idag så ska jag till therese en sväng i eftermiddag.. Vi har inte träffats på evigheter så det blir trevligt.

Har försökt att inte boka in för mycket idag eftersom jag verkligen behöver ta det lite lugnt, vilket jag är fruktansvärt dålig på. jaja..

Nope spåret kallar...
pusskram

Kommentarer
Postat av: Helena

Okej :) ja jag har en bra sommar, men lite väl mycket jobb tycker jag! Ser fram emot lite semester igen ;) vi hörs av! Pöss!

2008-07-17 @ 21:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback