Tillbaka

Hej!
Har hänt mycket i mitt liv som sist.... Fredrik o jag har bestämt oss för att flytta isär.. Går inte in på några detaljer om varför osv för det är en aning för privat, men beslutet var ömsesidigt och jag är fine med det, trots att det är väldigt jobbigt ibland... 3 år är trots allt en lång tid.

Om jag inte kommer in på polishögskolan i januari så tror jag att jag lämnar landet ett tag... Hur länge och vart blir en senare fråga, men Down under ligger högt på önskelistan. Bor för tillfället hemma hos pappa o anita, men letar lägenhet för fullt...Någon som vet nåt i Lidköping så hör av er...

Ska upp o jobba kl 7 i morgon bitti så nu kallar sängen på mig. I morgon kväll blir det måndagsklubb med ett så härligt gäng med folk... Christine, Pia, styvsyskonen o goe dalis som jag inte träffar alltför ofta..Han o hans polare tar sig ändå från Skövde för att testa lidköpings måndagsklubb :) Dom blir inte besvikna.

Ledig sen på tisdag.. Den dagen får spenderas med högerhanna (styvsyrran)

Go natt...
 
Det sägs ju att ensam är stark.. Hur stark ser jag inte ut här....... Nu ska jag vara ensam i MINST 3 år...

Kommentarer
Postat av: jess

då e jag ensam med dig i tre år=) MINST... fast e vi ensamma då???=P Puss

2008-07-07 @ 14:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback