Söndag

Hej på er!!
Vansbrosimningen gick alldeles lysande. :) Var verkligen jättekul och jag skulle gärna göra om det alla dagar på året :)Har en fin medalj+ ett diplom hemma. Dessutom har jag ett armband på mig där det står vansbrosimningen 2008 på. Det fungerade som ett slags chip, så man la handen på en platta innan man starta och när man gick i mål. Vägrar typ att ta av mig det. Men ska ju jobba ikväll så då har jag väl inget val antar jag.

Var ute igår kväll. Med Marie o hennes kompisar.. Hade jättekul....FIck bra saker bekräftade.. Hade kunnat sova längre idag men det är så tråkigt att gå upp för sent när man börjar jobba kl 14 för då blir det bara jobba o sova typ. Speciellt när jag oxå börjar 7 i morgon.

Nu ska jag slöa framför datorn en sväng. Ska va själv hemma ett par veckor nu.. Ska bli skönt.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nepp,jag har inte varit där och simmat:Dmen kul att det gick bra för dig Kram<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback