söndag

Jag konstaterade just att jag är dålig på att hitta på bra rubriker. hehe. Gårdagen var jättekul o trevlig. Såå kul att träffa de gamla kompisarna och att det gått 10 år sen man slutade umgås märktes inte alls.. Gick till stadt o träffade brorsan där. Satt o tjöta politik med några som inte alls delade våra politiska åsikter. Han är liksom jag jätteblå..  Dom andra hade vääldigt svaga argument så den diskussionen vann vi lätt haha..

Idag var jag hos Christine o käkade brunch tillsammans med Emma och Pia. Jättemysigt. Pia hängde med hit en sväng sen. Har även hälsat på Jessica och Casper en snabbis. Vad han växer o gror. Går ju nästan nu. :)

Ikväll blir det lite filmkväll hos Erik, med hanna, calle o gänget. Hanna hade hyrt nån film går det rykten om hehe.. Hoppas inte på nåt läskigt..

Nu ska jag fixa mig lite käk.. Mmm vrålhungrig.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback