Simmat o kalasat

Snart dags för vansbro då.. Om ett dygn ligger jag o sover i skabbig gymnastiksal i dalarna haha...  Var ute o tränade lite förut... Fast det var mest träning på att komma i det iskalla vattnet...jaja

Har jobbat i eftermiddag... När jag kom hem var det stort kalas... styvbrorsan fyller ju år..  Var trevligt.. Fick mat, tårta, 2 glas vin.. Så jag är göör nöjd...Kjell-Ove (en av festdeltagarna) berättade att han sett mig på drivingrangen för ett tag sen o sa att han var väldigt imponerad av mig för jag hade ett jäkla tryck i driven.. :)... haha kanske borde spela mer :)

Nu ska jag sova.. Jobbar 7-15 i morgon o sen direkt upp till vansbro... Huaaa.

Hörs kanske inte förrän lördag eller söndag nu

PUSSKRAM


Kommentarer
Postat av: Hanna

WE SHALL OVERCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOME!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback