Mat hos brorsan

Hej hej! Det är såhär. För tillfället finns det mycket känslor inom mig som jag känner att jag inte kan/vill lägga i bloggen av olika anledningar. Därför känner jag att min blogg känns tråkig och opersonlig. Jag kommer fortsätta blogga och kommer återigen komma in på dessa saker när jag känner att det känns rätt.. Tills dess får ni acceptera en tråkig blogg. hehe..

Iaf så var festen igår kanonkul. Trodde det skulle vara en liten fest, men icke.. Typ 35 pers eller nåt var det  nog. Brorsan o evy kom dit en sväng. Sen kom hanna, calle o erik förbi.. Då fick Hanna skjutsa in ett gäng till stan så jag fick med mig grabbarna in på festen en sväng tills hanna kom tillbaka med Evon (bilen) och skjutsade oss istället.

Jag gjorde ett genidrag när jag i ÖSREGN ska möta dessa personer nere på gatan och drar på mig Christines Froté-tofflor.. Hmmm det sägs att det materialet sugen åt sig fukt. Jaja.

Nu ska jag upp till johan o evelina på kullen o käka lasagnette.. Gött..

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback