Lista

Eftersom jag har 100 grejer att göra borde jag inte sitta här.. Men det är såå mycket roligare...

ALLMÄNT...
Namn: Hanna Söderström
Piercingar: Hell NO
Tatueringar: Nej nej
Längd: 173 cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: Brunt med blonda highlights
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nja.. idag när det regnar så vore det inte fel o bo nånstans i typ italien.
Tänker du på självmord: Näe det vore synd o påstå.
Tycker andra att du är attraktiv: Ja, det tycker alla :)
Vilket shampoo använder du: Olika, för tillfället barnängen
Vilken parfym använder du: dkny, dior, V beckham
Vad är du rädd för: Spindlar, prata allvar
Gillar du att tvätta: Nej, verkligen inte
Gillar du Berg-och-Dalbana: JA, det är fruktansvärt roligt

SENASTE...

Film du hyrde: Hyrde nån för typ en vecka sen men kommer inte ihåg vilken hehe.
Film du köpte: The breakUp
Låten du lyssnade på: Velvet- Deja Vu
Låten du hade på hjärnan: Du behöver aldrig mer vara rädd.
Låten du laddade ner: Ladda ner ??? ;-)
Personen du ringde: Pia
TV program du tittade på: Blue water high i morses hehe
Personen du tänkte på: Pia, funderade på vilket tid vi sa att vi skulle åka till skara.


FAVORIT...

Mat: Inbakad fläskfilé
Låt: Hmm Losing my religion- REM
Sak att göra: Spela innebandy
Sport: Innebandy, golf, fotboll att titta på
Dryck: Loka päron och rödvin.
Kläder: Beror på modet
Film: Notting Hill, pretty woman, music and lyrics (näe vaddå? jag gillar inte typsika tjejfilmer)
Bil: Mitsubishi Evo 6 såklart :)


ANTAL...

Gånger du varit kär: Kanske 3 ggr eller nåt..
Gånger ditt hjärta brustit: Ett par gånger. Senast för ett par veckor sen
Hjärtan brustit på grund av dej: Hmm är nog tyvärr ett par stycken.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Oj massvis.. Eftersom pappa jobbar på tidning fick man ofta vara med.
Ärr du har på kroppen: Bara ett!! Som jag är glad över.. För det ger mig ett bra och roligt minne


SENASTE...

Bok du läste: Flyga drake
Personen du fick mail av: Sara från Skara ang innebandysäsongen
Personen du fick brev av: Oj.. Brev?? det får jag aldrig.. Möjligen från tele2
Personen du fick sms av: Christine
Gången hela din familj åt middag tillsammas: Oj.. minns ej..


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Vaknat, åkt bil, ätit frukost m.m.
Var det kul: Ja verkligen!
Hur tidigt stiger du upp: Beror på om jag jobbar o så. Jobbar jag dag så går jag upp 05.50.
Gillar du att slåss: Nej, verkligen inte
Vad ska du göra ikväll: Jag ska hem till Helena i Vinninga

Är du seriös: Jag kan vara seriös när det behövs men oftast är jag rätt flamsig :)
Vad är du allergisk mot: Japp.. massor. Pollen, nötter, frukter, sköljmedel m.m.
Var har du ont: I mina stackars knän
Använder du hårspray: Ibland
Kan du stå på händer: Nej
Favorit serie: Gossip girl


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: På vissa saker, ja
Är du glad nu: Ja jag är mycket lycklig!
Var du glad igår: Japp
Känner du någon som jobbar på sjukhus: hehe jaa
Vad dansar du till: Schlager, dansband, rix fm
Stockholm är: en bra shoppningstad med en polishögskola jag gärna skulle gå på.
Göteborg är: En stad som är omöjlig att köra bil i.
Kan du sjunga: I duschen har jag grym sångröst
Mer värt än guld: Att få vara frisk
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Australien, cuba, hawaii.
Ska bli skoj: Att få min lägenhet om en månad och att innebandysäsongen drar igång på mån.
Ska inte bli skoj: Att dela upp grejer hos fredrik kan nog bli ganska jobbigt
Sparar till: Lite nya möbler
Väntar på: September (tro det eller ej)
Pålägg som gäller: Ost eller skinka
Dagens dryck: Yoghurt


Kommentarer
Postat av: Anna. L

är det innebandyn i stan eller Skara du menar? :) har du fått lägenhet nu också? var då?

2008-07-31 @ 00:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback