Ledig

Hej hej!
Det var det värsta vad jag är dålig på att blogga. Får kanske bli en skärpning, fast o andra sidan: varför ska jag blogga när jag inte har lust..Sen är jag aldrig hemma heller för den delen.. Igår var det tisdagsklubb för hela slanten. Var riktigt kul! Satt o tjöta med en gammal jobbarkompis (fortfarande jobbarkompis med christine).

Om en stund ska jag o Pia åka till Skara en sväng o kika lite möbler. Ikväll bär det av till Helena. Hon har skaffat hus i Vinninga så nån inflyttningsgrej kanske kunde vara på sin plats också..Får kika i Skara, annars blir det till att ge mig på stan här.

 
Hittate bara ett gammalt kort på Therese o Helena. typ från 2002 tror jag... haha don´t hate me :)

Ska göra mig i ordning nu..

PUSSOKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback