Jobb i det fina vädret

När jag har varit ledig en vecka har det minssan inte varit nåt vidare badväder.. Igår började jag jobba igen... DÅ kom värmen.. Hmpppfff.. jaja.. Ska köra hem brorsan till kinnekulle ikväll. Hoppas det inte blir alltför sent eftersom jag börjar jobba vid 7 i morgon..

I morgon är det jobb igen. Sen får vi se vad som händer. Blir nog inget utgång i helgen iaf. Dåligt med cash och sådär. Men men.

Tro det eller ej men hösthataren Hanna börjar längta lite till hösten. Ska bli kul o få min nya lgh, kul o träna tjejerna i innebandy, kul o börja skolan igen. Livet börjar bli sitt rätta jag efter allt som hänt den senaste tiden.. :)

I morgon händer något bra men jag säger inte vad :)

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback