Helg även för mig

Hola!!!

Nu har jag också fått helg. Stressigt på jobbet idag men det gick fint iaf. Ska hoppa in i duschen strax tänkte jag. Är döövarmt på jobbet så man är inte såå fräsch när man kommer hem. men men.

Ikväll blir det sommarkväll för hela slanten! VI tänkte åka ner till vattnet o grilla, spela fotboll o dricka lite öl kanske :)

    

Jag har iaf sagt till folk att dom INTE får tunnla mig på fotbollen för då börjar jag gråta. Lider lite av att jag är såå dålig på fotboll när jag kan spela andra bollsporter.. hehe,.Men jag ska nog visa dem ikväll att Torres kan slänga sig i väggen





Sååå härligt väder.. Kanske får tillfälle att åka ner till playan i morgon o leta efter hajar o krokodiler.. hehe.

Haha By the way så har jag kungfrisyr idag. Ibland kallas jag för kungen för att mitt hår har en viss förmåga att ställa sig åt alla håll så jag ser ut som ett lejon, lejon=Lejonkungen= förkortning enbart KUNGEN!!! Det är ett smeknamn jag diggar hårt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback