God morgon

Hej på er!! Hoppas ni sovit gott. Det har jag...
Ska packa ner våtdräkten o åka o simma en sväng nu.. Vansbrosimningen närmar ju sig med stormsteg (lördag), så vi tänkte att det kunde va dags o börja träna idag.. haha...

Sen ska jag fix lite ärenden. Köpa batteri till bankdosan, ringa på lägenheter och lite annat. Börjar jobba kl 14 sen o kör till 21.30. När jag kommer hem är det stort kalas hemma. Styvbrorsan fyller år. Jag får nog tyvärr bli ganska kortvarig på kalaset eftersom jag börjar kl 7 i morgon o sen sticker direkt till vansbro..

När nu ska jag kasta i mig en mugg yoghurt o hämta Hanna..

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Jess

tjo.. vet du vad d e juh kändisar som simmar vansbro grejen oxå!!!!=)

kommer inte ihåg vem d var dock=P Köss

2008-07-10 @ 19:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback