En lista ...

En lista var längesen... haha

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Åhhh en dusch kan gynna...
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Hmmm 9,50 tror jag
3. Vilket ord rimmar på "test"?
FEST
4. Favoritplanet?
Jorden. Där kan man ju leva iaf
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Det gjorde Calle.
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Jag har ju inte lyckats få in musik på min nya telefon så jag har nån gammal entonig grej.
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Ett svartvitt liten långt linne. Köpt i Prag i juni.
8. Sätter du etiketter på dig själv?
ÖÖUUMM NEJ!! varför skulle jag. Jag är inte till salu ;)
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Barfota för tillfället men när jag var i affären hade jag min bruna hawaiianas flipflop och när jag jobbade hade jag vita lacoste-skor.
10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust med en mörk fondvägg.
11. Vad gjorde du vid midnatt?
Jag tror jag sov.
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Nej men vi är nog på väg hemåt rätt snart. Ringer när vi åker....
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Hmmm i Götet kanske... eller skövde, vem vet.
14. Vilket uttryck använder du mest?
By the way
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Hmm till min förra pojkvän Fredrik när vi fortfarande var tillsammans.
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Petade lite på olga o diva (brorsans hundar) häromdagen.
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
I måndags nyttjade jag alkohol och nikotin.
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Modernt o använda filmrulle. HEEE!!!
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
      18 år. Och förhoppningsvis 23 :)
20. Din värsta fiende?
Jag har inga fiender..
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Haha jag har lille hottien Fernando Torres.. :)
22. Vad var det senaste du sa till någon?
Jag sa hejdå till min bror i telefonen.
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon dollar. Då kan jag ha ett eget flygplan.
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Kanske det kanske.....
25. Senaste låten du lyssnade på?
Nån nickelback som gick på rix fm, kommer ej ihåg vad låter heter men den är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback