Det går bra nu!

Idag har varit en mycket bra dag!
Vaknade kl 05:45 mycket nöjd och glad. :) Jobbade 7-13.30 sen var det dags att dra hem o påbörja min ledighet. För mig som alltid har 100 grejer o göra så är en ledighet lite hmmmm, svår.. Jag måste lära mig att varva ner o ta det lite lugnt.

Klocka 16 var jag o kollade på en lägenhet!! Som jag tog... Åhh vad härligt !! Flyttar in 1 september. Den var verkligen mysig. Det är en liten 2a. väldigt öppen planlösning så vardagsrum och kök går typ ihop. Vindsvåning med snedtak. En garderob man går in i (alla tjejers dröm), ett litet sovrum där typ bara en dubbelsäng får plats men det räcker.. Kommer att bli sååå bra!!!

En sak är inte så bra.. Det är att min bankdosa är totalt försvunnen... Får bli till att betala räkning inne på banken i morgon o samtidigt beställa en ny dosa..


Kommentarer
Postat av: Mikaela

JO visst kan jag göra det. Jag gör det imorgon :)

Postat av: jess

ARGHHHH kom ut på msn??? Vi måste bestämma en date.. nu händer d för mkt här=) Mys här på lördag kväll?????? Puss

2008-07-16 @ 20:11:33
Postat av: Helena

Hallo! Länge sen man såg dig nu, får ta en kväll och bara käka en bit..! Eller en söndagstripp och lite fika, vad som. Vore iaf kul att ses snart igen ;) puss!

2008-07-16 @ 21:22:28
URL: http://helena-underytan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback