Vem, Vad, har

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det e hanna 

Hur svarar du i mobiltelefonen? Heeeej
Ringer det mycket till dig? Nja. ganska lagom
Ringer du mycket? Har mobil med fastpris så det blir endel
Vem ringde du senast? Kommer ej ihåg. Men den senaste som ringde mig var en sköterska som vill ge mig en vaccination.
Hur mycket pengar har du?  Det brukar räcka, men jag hade ju inte tackat nej till mer

Senast kramat och när? Var la fredrik antar jag
Antal timmar sömn inatt?  Blev för få.. 6 kanske

Sov du ensam? Nej, jag sover bredvid fredrik
Vem sov du hos senast?  Det minns jag faktiskt inte
Vem sov hos dig senast? Min bror på juldagen 

Vem vet mest om dig? Fredrik o carl

Vem vet du mest om?  Fredrik och carl :)
Vad ser du fram emot? Våren
Vad vill du ha just nu? Massa nya kläder

Vem hånar du? Idioter
Vem längtar du mest efter? Christine just nu
Vem vill du helst slippa?  Falska människor

Vem stör du dig på? Carola.. Det e jag o fylking ;)

Vem vill du sova bredvid inatt? Fredrik

Vilken buss åker du oftast? Åker aldrig buss men när jag bodde i stockholm åkte jag med 53an som går till roslagstull.
Vilken årstid är det nu? USCH vinter.. Gillar inte vintern
Anser du dig själv snygg? Beror på :)
Har du varit kär? Jopps

Är du kär nu?  Jajjemän

Är du en bra partner?  Hmm beror på hur man vill ha ett förhållande.. Är inte särskilt tidskrävande. Behöver mycket egen tid.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?  Haha japps 
Vad åt du senast?  Åt en färdigrätt med lax i skolan
Är du polare med grannarna?  Nejjj
Har du varit på ett party?  Ett???
Har du varit utomlands? Massvis
Var är dina syskon just nu? En är i sälen och en på jobbet tror jag..

Vilken tid gick du upp imorse? 06:55

Vad gjorde du kl 2 inatt? Hade nyss lagt mig 

Vad är det första du gör på morgonen?  Vaknar

Vad ska du göra efter det här? Nåt annat precis lika ovettigt som detta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback