Vad händer idag tro?

Nu har jag kommit hem från skolan o har inget o göra så det kanske blir lite bloggande :) I skolan hade vi kateter och stomi vård typ... Spännande.. Verkar som om jag kommer få jobba med mycket sånt när jag ska va på kirurgen vecka 13-16.

Pratade  med våra lärare angående att jag vill gå ut med två inriktningar.. Både sjukvård och psykiatri. Jag är ju egetligen klar till jul men eftesom jag då måste göra en extra praktik så får jag nog bli klar 4 veckor efter jul men det spelar ju ingen roll :).

Nu ska jag kika lite på polisens hemsida.. kanske är dags att söka snart... Måste åka o göra det jäkla simtestet nån dag.. jag bävar lite för det o skjuter upp det för jag gillar inte att ha huvudet under vattnet. Men nu när jag ändå ska simma endel inför vansbrosimmet så är det ju lika bra o ta sig i kragen liksom :)

Hörs strax


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback