Trött

Var e riktigt trevlig lagfest igår. Först var vi hos sara o drack lite, sen traskade vi bort till bowlinghallen. Skitskoj o bowla, men hur det gick ska vi nog tala tyst om. Jag kan ev ha skara bowlinghalls sämsta serie ;). När bowlingen avslutades så var det dags för karaoke. Jag, Marie, Sofia o virre röjde loss till Eloise. hehe. Åkte faktiskt hem tidigast av alla. Tog bussen hem vid 23.50 eftersom jag den sista tiden blivit så jävla bakis börjar väl bli gammal. Men nu mår jag prima så det är skönt. Har vart en sväng på stan med hanna och ska snart laga lite kyckling m.m. Ikväll blir det väldigt lugnt o fint. Jag o Hanna ska nog ta en lååång promenad osså kanske det blir nån film eller så..  börjar bli hungrig, men äter nog hellre lite senare så nu ska jag ta en macka tror jag,,

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback