Tisdag, jäkla förkylning

Fan kommer missa dagens innebandyträning idag oxå. Förkylningen vägrar ge med sig. Kommer troligen inte bli uttagen till matchen i helgen nu när jag inte tränat på två veckor. well well, det är väl inte så mycket att göra åt.

Ska till skolan nu. Heldag blir det. Metodövning på fm och en redovisning i sovial omsorg om anhörigstöd, bistånd m.m. Har inte pluggat så mycket till redovisningen, men vi får hoppas att det går bra ändå. I eftermiddag kommer fredriks föräldrar hit o borrar lite hål i väggen o så.

Fredrik fick förresten lite paket av mig igår. Älg-tofflor, Svensson svensson dvd säsong 1 och 2, tandborstfodral och en bok. Han verkade bli nöjd för allting så det var ju bra :)

I morgon ska jag klippa mig. Ska bli skönt. Har inte orkat göra nåt med håret senaste veckorna för det är både för långt o för tjockt :(

Nu måste jag till skolan. Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback