telefonen

Jag har jävligt tråkigt...


Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som nummer:
18.
Carl (Brorsan)
41. Fredrik (gemensamma kompisar)
39. Hanna (min goa klasskompis)
36.  Frida (brorsans ex)
51. Jessica (klasskompis på gymnasiet)
32. Emma (Go kompis genom nästan hela grundskolan)
26. Daniel (brorsans bardomskompis)
66. Lena (svärmor)
73. Louise (gammal go majåkare)
54. Johan (Brorsan)
21. Christian (gammal IBKare)


F:
Har du pussat nummer 73?
S: Säkert nån gång på fyllan ;)

F: Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36?
S: Hmm vet ej

F: När ska du träffa nummer 51?
S: Snart hoppas jag...

F: Är nummer 54 söt?
S: Näpp

F: Vad var ditt första intryck av nummer 36?
S: Var evigheter sen, men det var säkert kanon

F: Hur träffade du nummer 18?
S: Hmm jag träffadr honom redan på bb när jag föddes

F: Gillar du nummer 21?
S: Trevlig kille

F: Har du träffat nummer 41 den senaste månaden?
S: Näe det har jag nog faktiskt inte gjort

F: När såg du nummer 73 sist?
S: Det gjorde jag på systemet en gång fast det var ett bra tag sen

F: Har du varit i nummer 66 hus?
S: Absolut

F:
När är nästa gång du ska träffa nummer 26?
S: Kanske på stadt nån gång. vem vet

F: Är du nära vän med nummer 39?
S: Hon är en av de allra bästa

F: Har du gått på bio med nummer 32?
S: Minns inte men det har jag säkert gjort

F: Skulle du kunna gå ut med nummer 73?
S: jajjemän

F: Vad pratar du och nummer 54 oftast om?
S: Allt mellan himmel och jord.

F: Känner du nummer 51?
S: Absolut

F: Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
S: Absolut.

F: Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54?
S: Haha dom har vart sambos... men det var evigheter sen o dom är kompisar nu vad jag vet

F: Hur länge har du känt nummer 66?
S: drygt 2 år

F: Har nummer 18 ett förhållande?
S: Han är gift

F: Har du velat slå 41 i ansiktet?
S: Nej absolut inte 

F: Hur träffade du nummer 39?
S: Träffades först på midommar fast nu går vi i samma klass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback