Storstryk

Har spelat match i skövde. Storstryk med 8-2. Men resultatet kunde vart värre med tanke på att vi låg under med 7-0 efter 1a perioden. Min egen insats var inget vidare. Vi valde att gå ner ett par steg i andra perioden o den spelstilen passar inte riktigt mig som är ganska offensiv.

Igår var det bowling fast jag tittade bara på. Var lite trött på bowling sen fredagen. De andra drack, men jag höll mig nykter. Skjutsade brorsan o hans tjej hem på natten.

Nu har fredriks pappa vart här o kikat en sväng. Vi ska börja tapetsera i veckan så vi har kikat lite hur vi ska gå tillväga.

Ikväll blir det nog bara till att va hemma. hade tänkt o åka bort till farsan men jag känner way to tired för det.

Nu ska jag blega tv... hej hej


Kommentarer
Postat av: Hanna

hej tanten! :) imorn blir det plugg och träning :) götta... kram kram / diktatorn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback