Snowroller

Åhh pratade med en yngre lagkompis förut.. Dom skulle ha friluftsdag i morgon så hon skulle till Hovfjället o åka skidor. När jag gick i 2an så var jag där.. Jag o en kompis hade skidåkning som projektarbete...
Vi var där i 4 dagar.. Hade så jäkla kul.. Vi röjde rejält. Eftersom alla lyckades dricka upp allt redan första o andra dagen så hade vi bekymmer den 3e dagen över detta...
Vi beslutar oss för en kväll med folköl (finns inget system i hovfjället). Det slutar med att vi bastar hur länge som helst o alla blir kanon på dessa folköl... Utbytesstudenten Jake rappade hela veckan... Gurra drack disktrasevatten, jag o kajsa var inne o röjde hos läraren o käka upp allt hans godis..

Shit vad kul det var... Är så sugen på att åka skidor... Håller på o tjatar på hanna att vi ska åka upp bara en dag till hovfjället för att åka lite skidor.. Hoppas det blir så.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback